Noc Świętojańska na Hvervenbukta/St.Hansaften på Hvervenbukta

Her er full oversikt fra arrangør: Velkommen til gratis utekonsert på Sankthansaften i Hvervenbukta
Lørdag 23 juni blir det fest og konsert på Sankthansaften fra kl 18.30. På scenen står Bøyen Beng, Some Waits Band, Domika og rapperen EMGR Frytt og Ståll Ull Band. Konferansier er Edith Stylo. Musikk, strand og god stemning – Vi frister i tillegg med et gratis kunstverksted for barn „Kunst i naturen” og kunstfotoutstillingen
„Stemninger fra Hvervenbukta” av Bozena Berg med vernissage i Galleri Stylo Fra kl.16:00, internasjonal salat buffet/kaffe/vafler og smakebiter „Smak av Polen” fra kunstkafeen til Den polske klubben samt Parkour oppvisning av Active team og Pole Dance Art ved Norgesmester Kinga Szostak. Barn og bikkjer ingen hindring, kom som du er; Dette er et gratis og 100% alkoholfritt arrangement for hele familien, støttet av bl.a. Enhet for mangfold og integrering i Oslo kommune og bydel Søndre Nordstrand, frivillighetsmidler.

Den polske klubben og Galleri Stylo i Hvervenbukta er ansvarlige arrangører
info: FB: Den polske klubben www.polnia.no www.stylo.no

Det utlyses en publikumskonkurranse Sankthanskransen 2018: Den flotteste Sankhanskransen blir premiert med reise til Krakow- til Sankhans der i 2019!

Vi starter i tillegg med et gratis kunstverkstedet for barn kl. 14-16 foran Galleri Stylo- „Kunst i naturen” og også med ansiktsmaling som ledes av våre to talentfulle ungdommer Olivia Rybska og Kaamil

Velkommen til en minnerik sommerkveld på årets lengste dag ved strandkanten
i Hvervenbukta!

STYLO.NO